ورود

عضویت





0

پاسخ به پرسش های متداول

1- دوست دارم امن و راحت خرید کنم ولی هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم. چگونه می توانم مطمئن شوم بعد از پرداخت، کالا به دست من خواهد رسید؟
وزارت صنعت، معدن و تجارت با دادن تأییدیه به سامانه های مجاز برای فروش اینترنتی از "نماد الکترونیکی" استفاده میکند. شما کاربر گرامی با کلیک بر روی این نماد که در پایین صفحه گنجانده شده است، می توانید از صحت اطلاعات این سایت و مالکان و محل فروشگاه اطلاع پیدا کنید.
همچنین شما در هنگام پرداخت وجه کالا و خدمات، از درگاه امن بانک استفاده میکنید، که در صورت استفاده از صفحه کلید مجازی گنجانده شده درون سامانه مطمئن شوید که هیچ کس نمی تواند اطلاعات حساب شما را رصد کند.

2- در چه ساعاتی می توانم خرید خود را انجام دهم؟
یکی از مشخصات بارز فروشگاه اِی برق باز بودن خرید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میباشد.

3- آیا می توانم کالایی را که سفارش داده ام و موجودی آن کم است را را مجدداً سفارش دهم؟
امکان ثبت سفارش در سامانه فقط به تعداد کالای درج شده در ستون مربوطه می باشد. در صورت نیاز به تعداد بیشتر و جهت سفارش سریعتر شما عزیزان می توانید طی تماس تلفنی با قسمت پشتیبانی سفارش خود را مطرح کرده تا به صورت ویژه و سریع در سبد فروشگاه قرار گیرد.

4- آیا میتوانم سفارش خود را کنسل کنم؟
بله. شما کاربر گرامی در صورتی که ثبت سفارش نهایی نکرده باشید، می توانید سبد کالای خود را حذف و یا اضافه نمایید.
در صورتی که سفارش خود را نهایی کرده اید تا 24 ساعت بعد از خرید میتوانید طی تماس با پشتیبانی، انصراف خود را از خرید اعلام کرده تا نسبت به عدم ارسال کالا و برگشت وجه واریزی اقدام شود.
در صورتی که کالای خود را تحویل گرفته و یا بعد از مدت مذکور قصد انصراف از خرید خود را اعلام کرده باشید، میتوانید کالای خود را مرجوع نمایید. برای این منظور در قسمت "رویه های بازگرداندن کالا" به صورت کامل توضیح داده شده است.

5- در هنگام پرداخت اینترنتی تراکنش را ناموفق زده، ولی وجه از حساب من کسر شده. باید چه کار کنم؟
برخی مواقع به علت قطعی شبکه بانکی مخصوصاً در ساعات نیمه شب و به علت بروز رسانی حسابها ممکن است برای چند دقیقه دچار اختلال گردد، که جای نگرانی نیست. مبلغ کسر شده از حساب شما در یک حساب واسطه قرار میگیرد که معمولاً تا حداکثر 72 ساعت به حساب شما بازگشت داده میشود. در صورت عدم برگشت وجه در این زمان میتوانید با مراجعه به یکی از شعبات بانک افتتاح کننده حساب خود مراجعه و موضوع را مطرح نموده تا وجه عودت داده شود.

6- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت مدت دار و یا اقساطی پرداخت کنم؟
بله. این امکان در فروشگاه اِی برق برای خرید های بالای بیست میلیون ریال دیده شده است. شما مشتری عزیز بعد از نهایی کردن خرید خود در گزینه های پرداختی وجه، گزینه پرداخت وجه در محل را انتخاب کرده و طی تماس تلفنی با قسمت پشتیبانی نحوه پرداخت خود را اعلام میکند. کارشناسان اِی برق بعد از اعتبار سنجی شما کاربران، در صورت تأیید کردن پرداخت شما به صورت اقساطی و یا مدت دار، شما میتوانید پرداخت خود را به این صورت انجام نمایید. بدیهی است در صورت تأیید اعتبار شما در این مرحله شما میتوانید بارها از اعتبار خود استفاده کنید.

7- آیا میتوانم سفارش خود را زودتر از 72 ساعت دریافت کنم؟
در صورتی که تحویل سفارش شما در یکی از شهرهای اصفهان، گرگاب، گز، شاهین شهر، فلاورجان، درچه، خمینی شهر و بهارستان باشد، تحویل کالا در همان روز می باشد (در صورت نهایی کردن سفارش تا 12 ظهر)
تحویل در سایر شهرها طبق روال گفته شده می باشد که در بخش طریقه ارسال کالا به طور کامل بحث شده است.


8- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
در صورت ثبت سفاش بین ساعات 1 بامداد تا 12 ظهر، سفارشات طی همان روز ارسال میگردد.
در صورت ثبت سفارش بین ساعات 12 ظهر تا 12 نیمه شب، سفارشات طی روز آینده ارسال میگردد.


9- چگونه میتوانم لامپهای سوخته خود را تعویض نمایم؟
در مورد تعویض اجناس سوخته و مشمول گارانتی در قسمت "رویه های بازگردانی کالا-->تعویض اجناس مشمول گارانتی" توضیح کامل داده شده است.


10- کالای ارسالی ام با آنچه در سایت خرید کرده ام متفاوت است. چه باید بکنم؟
شما مشتری عزیز با مراجعه به قسمت ثبت شکایات و یا طی تماس تلفنی با قسمت پشتیبانی نسبت به رفع ابهام ایجاد شده اقدام نمایید.


11- آیا قیمت های فروشگاه شما با قیمت های بازار متفاوت است؟
طی سیاست گذاری انجام شده در اِی برق و افتتاح این فروشگاه برای رفاه حال شما مشتریان عزیز حتی الامکان سعی شده قیمت های درج شده در سامانه در سطح قیمت بازار و یا حتی زیر قیمت بازار باشد. شایان ذکر است که در برخی مناسبت ها و دادن برخی تخفیفات ویژه به شما مشتریان گرامی قیمت ها تفاوت چشمگیری با بازار پیدا میکند. همچنین با توجه به اینکه شما عزیزان در منزل خود خرید کرده و در همان محل تحویل میگیرید، مطمئناً در هزینه و وقت خود صرفه جویی زیادی انجام میدهید.


12- آیا فروشگاه اِی برق غیر از اصفهان در سایر شهرها نمایندگی فروش دارد؟
اِی برق در هیچ نقطه از کشور ایران دفتر فروش و یا خدمات کالایی ندارد و کلیه تراکنش های مالی و خدمات فروش در دفتر مرکزی که آدرس آن در سامانه موجود است، انجام میگیرد. توجه داشته باشید که مأموران تحویل دهنده اجناس، فقط حکم توزیع و پخش اجناس را بر عهده داشته و در فروش کالا هیچ نقشی ایفا نمی کنند.

خواندن 1462 دفعه

تماس با ما

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به مصدق، پاساژ وزیری

آدرس فروشگاه: اصفهان خیابان کاشانی میانی نرسیده به طالقانی نبش کوچه 35

031-32402725 - 031-32402724

031-32350474

پشتیبانی 24 ساعته: 09134436393

sorushtelegram2aparatinstagramwhatsapp

logo-samandehi