ورود

عضویت





0

رویه های باز گرداندن کالا

بازگشت از خرید کالا

- در صورت عدم نارضایتی خریداران از کالای دریافتی خود می توانند حداکثر تا یک هفته بعد از تحویل کالای خود به صورت تماس تلفنی به پشتیبانی اعلام نموده که با هماهنگی کارشناسان اِی برق نحوه بازگشت کالا مطرح میشود.

- در صورت خرید در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، گرگاب، گز، خمینی شهر، درچه و بهارستان با مراجعه معتمدین اِی برق به آدرس ارسال سفارش رسیدی مشتمل بر نوع کالا، تعداد کالا، علت بازگشت، تاریخ بازگشت، نام خریدار و شماره حساب مشتری داده میشود، که بعد از ورود کالا به انبار اِی برق وجه کالا به حساب مشتری واریز می گردد.

- در صورت بازگشت از خرید در سایر شهرهای کشور ایران بعد از تماس تلفنی نحوه ارسال و نحوه پرداخت وجه به مشتریان اعلام میگردد.

- کلیه هزینه های برگشت از خرید اعم از باربری و هزینه حمل تا انبار بر عهده مشتری میباشد.

تذکر مهم: شماره حساب اعلام شده در رسید برگشت از خرید محصول باید با نام خریدار ثبت شده در سامانه اِی برق یکسان باشد در غیر این صورت این فروشگاه از پرداخت وجه معذور است.

 

 تعویض اجناس مشمول گارانتی

این فروشگاه مفتخر است برای اولین بار در ایران نسبت به تعویض کلیه اجناس مشمول گارانتی در محل تقاضای کاربر،که تاریخ ضمانت بروی کالا حک شده باشد چه از طرف این فروشگاه و یا سایر فروشگاه های سطح کشور و با هر برندی خریداری شده باشد تعویض نماید.

- همه کالاهای مشمول گارانتی نظیر انواع لامپ ها، محافظ های برق، چند راهی ها، فیوز و ... دارای تاریخ ثبت شده بروی کالا میباشد.

- کاربران با مراجعه به سامانه در قسمت تعویض گارانتی و ثبت اطلاعات خود و کالا، دو عکس از کالای مورد نظر بارگذاری نموده که یک عکس از  نمای کلی محصول و یک عکس از تاریخ گارانتی محصول باشد. کارشناسان اِی برق حداکثر ظرف مدت 24 ساعت طی تماس تلفنی، در مورد نحوه تعویض کالا اطلاع رسانی میکنند.

- لازم به توضیح است اجناس دارای گارانتی که از این فروشگاه خریداری نشده باشد، جهت تعویض مشمول پرداخت هزینه می باشد، که با توجه به نمونه کالا و اندازه آن به اطلاع مشتریان میرسد.

  • در صورت سفارش خرید همزمان با تعویض کالا هزینه باربری بر عهده اِی برق می باشد. 
  • نمونه عکس های ارسالی در ذیل به نمایش در آمده است.

         __1497876083.pngشمای کلی کالا                                ۲۰۱۸۰۶۲۹_۱۱۲۸۰۰.png  مشخصات فنی کالا

 

خواندن 1469 دفعه

تماس با ما

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به مصدق، پاساژ وزیری

آدرس فروشگاه: اصفهان خیابان کاشانی میانی نرسیده به طالقانی نبش کوچه 35

031-32402725 - 031-32402724

031-32350474

پشتیبانی 24 ساعته: 09134436393

sorushtelegram2aparatinstagramwhatsapp

logo-samandehi